H

Historia

50 lat tradycji

1000x1000-historia-01.png

1971

Kto nie zna
Pani Walewskiej?

Początek pięknej historii ikony polskiego rynku kosmetycznego. A wszystko zaczęło się 50 lat temu, w krakowskiej fabryce na Zabłociu.

1000x1000-stara-nowa-butelkaok03.png

Nasze motto

PIĘKNO, STYL, ELEGANCJA.

Produkty marki Pani Walewska niosą ze sobą obietnicę najwyższych standardów doskonałości, prezentując holistyczne podejście do pielęgnacji ciała i zmysłów.

1000x1000-historia-02.png

KOBALT

Siła tkwi w
flakonie! 

Charakter marki podkreślają wysmakowane, powalające szlachetnym minimalizmem opakowania, które wyróżnia unikatowy kształt, stylizowany na kapelusz Napoleona.

1000x1000-historia-03.png

Świat marki PW

Doświadczenie i tradycja. Kwintesencja dobrego smaku i stylu.

Laureat prestiżowych nagród

  • pw-historia-pasek-01.png

    1789

    Nasza inspiracja

    Nazwa marki Pani Walewska pochodzi od nazwiska Marii Walewskiej, polskiej arystokratki żyjącej na przełomie XVIII i XIX wieku, w której zakochał się Napoleon Bonaparte.

     „Walewska Maria z Łączyńskich, hrabina (1789-1817), żona Anastazego Walewskiego szambelana; z jej związku z Napoleonem I, trwającego od 1807 do 1810 roku, pochodził syn Walewski Alexander, dyplomata i polityk francuski” – tyle można wyczytać z Małej Encyklopedii Powszechnej na temat pięknej Polki, której uroda zafascynowała jednego z największych wodzów świata.

  • pw-historia-pasek-02.png

    1807

    NAJWAŻNIEJSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE I POLSKA SZLACHCIANKA

    „O, jakie to mnóstwo pięknych kobiet w Warszawie!” – miał powiedzieć Napoleon Bonaparte, gdy ujrzał Marię Walewską na balu karnawałowym na Zamku Królewskim. Działo się to w 1807 r.

    Burzliwy romans Napoleona Bonaparte i Marii Walewskiej owiany jest wieloma tajemnicami i legendami. Do dziś trwają spory, czy hrabina była niewierną żoną i zakochaną kobietą, czy może wielką patriotką. Ze związku Napoleona z Marią Walewską 4 maja 1810 roku urodził się syn Aleksander Florian Józef. 

  • pw-historia-pasek-03.png

    1966

    „Marysia i Napoleon”

    Inspiracją do powstania serii była popularna komedia kostiumowa z 1966 roku pt. „Marysia i Napoleon” w reżyserii Leonarda Buczkowskiego, w której główne role zagrali Beata Tyszkiewicz (Pani Walewska) oraz Gustaw Holoubek (Napoleon Bonaparte). Film jest adaptacją sztuki autorstwa Andrzeja Jareckiego. Autorzy scenariusza 'Marysi i Napoleona' opowiedzieli tę miłosną historię z przymrużeniem oka. Pozwolili sobie także na pewną swobodę w traktowaniu faktów historycznych.

    Historia romansu pięknej Marii Walewskiej i Napoleona nieraz inspirowała twórców filmowych. W roku 1937 w Hollywood powstał film 'Pani Walewska' z udziałem takich gwiazd jak Greta Garbo i Charles Boyer.

  • pw-historia-pasek-04.png

    1971

    „Kosmetyki z luksusowej linii Pani Walewska, to oręż dany do dyspozycji każdej kobiety, która poprzez umiejętne podkreślenie uroku osobistego, pragnie zawładnąć uczuciami „Napoleona” swojego życia...”

    Materiały Reklamowe Miraculum, 1976 r

    Czy dr Leon Luster, zakładając ponad 95 lat temu Miraculum, przypuszczał, że to niewielkie krakowskie przedsiębiorstwo stanie się twórcą jednej z najsilniejszych polskich marek? Miraculum po łacinie oznacza „cud” – nieprzypadkowo pod takim szyldem zarejestrował on firmę, która miała produkować „najcudowniejsze” kosmetyki w Polsce. 

  • pw-historia-pasek-06.png

    1976

    Marka Pani Walewska specjalizuje się w pielęgnacji twarzy, a także perfumerii.

    Wysokiej jakości preparaty przygotowywane z myślą o cerze dojrzałej, zapewniają skórze kompleksową pielęgnację, ułatwiając walkę o młodość. Produkty zawierają specjalnie dobrane substancje aktywne, które pobudzają witalność skóry, działają ujędrniająco, nawilżająco oraz przeciwzmarszczkowo. Doskonałym uzupełnieniem serii pielęgnacyjnej są perfumy opracowywane we współpracy z francuskimi kreatorami zapachów.

  • pw-historia-pasek-07-1.png

    1995

    Od 1971 roku, nieprzerwanie, produkty Pani Walewska zaskakują klientki nowymi odsłonami.

    Wieloletnie doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych, bezpiecznych i skutecznych kosmetyków przeciwzmarszczkowych motywuje do ciągłego rozwoju naszych marek. Doskonale znamy różnorodne potrzeby i oczekiwania kobiet, dlatego wykorzystując specjalistyczną wiedzę z zakresu pielęgnacji stworzyliśmy linię Pani Walewska Classic Make up.

  • pw-historia-pasek-05.png

    2010

    Życie zaczyna się po 40-tce

    Pani Walewska uczciła swoje 40-te urodziny pierwszą w historii marki kampanią reklamową pod hasłem „Ponadczasowe piękno”, w której wystąpiła aktorka telewizyjna i teatralna - Pani Katarzyna Gniewkowska. Celem kampanii było odmłodzenie wizerunku marki, a także promocja najnowszych serii pielęgnacyjnych Pani Walewska Gold oraz Chic. Miało to miejsce na przełomie 2010/11 roku.

  • pw-historia-pasek-08.png

    2016

    Nowa linia kosmetyków do makijażu wzbogacona została o składniki pielęgnacyjne, pozwalając kobietom stworzyć piękny, trwały i stylowy makijaż jednocześnie dbając o kondycję ich skóry.

    Pani Walewska Classic Makeup – odkryj ponadczasowe odcienie oraz skuteczne i komfortowe konsystencje wzmocnione w działanie pielęgnacyjne, oprawione w eleganckie opakowania w kolorze kobaltu.


  • pw-historia-pasek-09-1.png

    2019

    Od 48 lat marka Pani Walewska odpowiada na potrzeby dojrzałej, eleganckiej kobiety, szukającej produktów godnych zaufania, pragnącej odrobiny luksusu w rozsądnej cenie.

    Jednak nawet najlepiej zaprojektowane opakowania z czasem należy odświeżyć, nawet pomimo braku entuzjazmu klientów do zmian.


    Nowe opakowanie, nowy flakon, nowe logo i wreszcie nowa komunikacja. Jednak serce Pani Walewskiej czyli receptury, pozostaje bez zmian.


1789
arrow left
arrow right
2019
  • Materiały Reklamowe Miraculum, 1976 r

    „Kosmetyki z luksusowej linii Pani Walewska, to oręż dany do dyspozycji każdej kobiety, która poprzez umiejętne podkreślenie uroku osobistego, pragnie zawładnąć uczuciami „Napoleona” swojego życia...”